Pravilna njega stopala

Još jedan razlog za uspjeh je predavati pozornost na stvari koji drugi misle da su previše trivijalne ili nevažne.
Kod večine sportaša kad se spominje ozljeda, mislimo na ramena, koljena, tetive, mišići.. U triatlonu jedan od najvažnijih djelova našeg tijela su naša dva stopala. Čak i kad ne treniramo one marljivo rade u našim svakodnevnim aktivnostima. Od stopala sve kreće, od njih dolaze svi ostali lokomotorni bolovi u tijelu. Oni su korijen malim ali i značajnim nelagodama koji pospješuju daljnje ozljede.

Opširnije...

Tehnika disanja

Kisik je vrlo bitan za izvođenje svih aktivnosti tijekom dana, a za njegovu dostavu u sve stanice tijela tijekom aktivnosti potrebno je učinkovito disanje. Zadihanost i nepravilno disanje pri trčanju negativno će djelovati na našu brzinu i izvedbu. Pravilno disanje nam pomaže da trčanje sa produljenim vremenom trajanja savladamo sa manje uloženog truda, bez bolova i smirenom mišlju. Koncentracijom i sa malo vježbe pravilno disanje ćemo jako brzo postići.

Opširnije...

Paradigma krioterapije u oporavku nakon treninga

U posljednje vrijeme sve se više priča o oporavku ledom poslije treninga, hladnim kupkama, a da sportaši i treneri uopće ne poznaju da to nije tako bezazlena procedura .Naravno korištenje leda u oporavku dokazano je da veoma koristi oporavku ali isto to što jako koristi, ako ne koristimo na pravilan način može jako puno i štetnih produkata izazvati. Naravno, nemogučnošću korištenja krio saune, modificiramo razne izvedbe, kao što je hladan tuš, kupka, hladni oblozi i ledene masaže. Ovim malim sažetkom cijelog problema Želim vas upoznati kakvi su afekti krioterapije, kad ih koristiti a kad ne i koji su štetni afekti.Kako djeluju kardiovaskularno, kako neuralno, endokrinološki neću dublje ulaziti, ali ako nekog zanima naknadno mogu objasniti.

Opširnije...